Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Perşembe, Ekim 18, 2007


Yoğun geçen ramazan ayı ve İzmir'de geçirdiğimiz kısa bayram tatilinden sonra birkaç satır yazabilecek vakti ancak bulabildim ve bilgisayarın başına oturdum. İzmir'e genellikle ağustos ayının son haftaları gideriz, hem sıcaklar biraz normalleşmiş olur hem de taze incir mevsimine denk gelir. Ama bu sene yazın gitmeye fırsat bulamayınca kısa da olsa bayram tatilini orada değerlendirdik. İncir mevsimini kaçırdığımız için üzülüyorduk, neyseki bir tanıdığın bahçesindeki, geç olgunlaşan kara incirlerden yeme imkanı bulduk. Ödemiş, Bozdağ-Gölcük, Özdere ziyaretleriyle 3 günlük kısacık tatil bitti ve biz kuru incirlerimizi ve zeytinyağımızı yüklenip evimize döndük.

Fotoğraf: germencik.gov.tr

16 Yorum:

Blogger Melek* dedi ki...

merhaba şaziye hanım benim blogumada buyrun siteniz bir harika ama ne olur ihmal etmemeye çalışın:)gölcükten melek

http://www.blogger.com/profile/07530916314801460932

10/18/2007 10:55:00 ÖÖ  
Blogger SEDA dedi ki...

Hoşgeldin :) Kısa da olsa keyifli bir tatil geçirmene sevindim. Yeni tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler

10/18/2007 08:54:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

hoş geldin şaziye'cim artık iyice meraklanmaya başlamıştık.iyi olduğuna sevindim.yeni tariflerini bekliyoruz kızlarını öptüm

10/19/2007 07:49:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

tekrar döndüğüne sevindim özlettin kendini yeni tariflerini merakla bekliyorum kızlarına kızlarımdan sevgiler

10/20/2007 08:22:00 ÖS  
Blogger FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Hosgeldin Saziye, ozledik.
İzmir e bir dahaki gelişinde haberim olsun, goruselim:)

sevgilerimle,
Figen Karavas

10/20/2007 09:21:00 ÖS  
Blogger NİRVANA dedi ki...

merhaba saziye hanım hosgeldınız...katmer poaçaya yorum yazmıştım.bende tariflerim için bi blog oluşturabildim.biraz acemiyim ama yavaş yavaş öğrenicem...:))
tarifleriniz çok güzel ellerinize sağlık...umarım benımkılerıde begenırsınız..
http://mutfakdoktoru.blogspot.com

10/22/2007 05:05:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Melek, hemen ziyaret ediyorum blogunu:)

Seda'cım, hoşbulduk:)

Emine'cim, hoşbulduk, inşallah yeni tarifler yakında gelecek.

Serap'cım, teşekkürler, ben de kızlarını öperim, sevgiler.

Figen'cim, inşallah:)

Nirvana, başarılar dilerim.

10/22/2007 08:59:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bende gelirken Tarişin yeni mahsul kuru incirlerini piyasaya sürdükleri gün giderayak yakaladım.Şansıma fuar için erken çıkmış yeni ürünler.Zeytinyamda canım İzmirimden tabiki.nasıl özledim şimdiden.Babaannemler Ödemişte olduğundan çocukluğumda her bayram bizde giderdik.
Ayrıca bloğunuzun sessiz takipçisiyim uzun zamandır
Sevgiler

10/27/2007 01:51:00 ÖS  
Blogger Damak Tadı dedi ki...

Hoşgeldin..))Güzel bir kaçamak ve keyifli tatil olmuştur sizin için.
Güzel tariflerini bekliyorum.

Sevgilerle

11/01/2007 09:56:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhabalar gezinirken tesadüfen sizin blogunuza rastladım.katmerli pogaca tarifinizden yaptım. harikaaa oldu.tarif için teşekkürler.en kısa zamanda bu tarifi sitemde (tabi izin verirseniz)yayınlamak isterim.teşekkürler...

11/06/2007 02:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Degerli site yöneticisi,siteniz herkes için çok yararlıDell yetkili servislerihizmetlerinizin devamında başarılar dilerim.

7/09/2012 03:51:00 ÖS  
Blogger Mutfaknotlari dedi ki...

şaziye hanımcım peynirlerimin kalınlığına resimde bakarsanız inceler çok kalın değiller o sebeple kaynarken erimeye bile başladı benim dilimler
dilimleriniz kalınsa o sebeple içlerine işlememiş olabilirmi
gıda mühendisi ve veterinerlikte sütürünlerini çalışan akrabalarımlada konuştuğumda o sürenin yeterli olduğunu söylediler bende güvenerek yapıp yedim
inşlh sorun olmaz kötübirşeye sebep olmak istemem

11/25/2012 11:55:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziye hn nerelerdesiniz? En son Ekim 2007'deki yazınızıgördüm. Bşka bir adresten mi yayınlıyorsunuz diğer yazılarınızı?

2/16/2013 04:21:00 ÖS  
Blogger seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Çay Kazanı

9/05/2014 06:26:00 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Yazmayı bıraktığınız günden beri yani 2007 den beri 10 yıldır sık sık açar bakarım sitenize. Yeni güncelleme var mı diye. Umut işte. Tarifleriniz o kadar leziz, kolay ve yapılası tarifler ki hala evde birşeyler yapacak olsam ilk baktığım blog bu oluyor. Bu 10 yılda kim bilir ne tarifleriniz birikmiştir. Keşke tekrar yazmaya başlasanız. Çok özledik.

11/12/2017 02:00:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

ne kadar duygulandım, sağolun... blogger yorumunuzu mail olarak gönderdi de öyle gördüm yoksa ben bile kaç yıldır bakmamışım sayfama.

11/12/2017 10:48:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa