Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Cumartesi, Nisan 14, 2007

SELAM


Bu aralar bir koşuşturmadır gidiyor. Çocukların etüdleri, kursları, faaliyetleri, onları götür-getir, ev işleri, yemek, taşı-pişir vs... bir türlü bilgisayar başına oturmaya vakit kalmıyor. Arada bir maillere bakmak dışında bilgisayarı açmıyorum desem yeridir. Bir sorun yok çok şükür, sadece günler yetmiyor. Merak edip yorum-mail gönderen arkadaşlara tek tek cevap yazamadım, buradan teşekkür etmek istedim.

Fotoğrafı geçen yıl ilkbaharda bir yakınımızın bahçesinde çekmiştim. Bu yazıda resimsiz olmasın:)

5 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba şaziye'cim iyi olduğuna çok sevindim her gün bakıyorum sayfana ha geldi ha gelecek.merak etmeye başlamıştım.işlerinde kolaylıklar dilerim.Allah tatlı telaşlarımızı başımızdan eksik etmesin kendine iyi bak

4/15/2007 01:27:00 ÖS  
Blogger acicikolata dedi ki...

var ya kokusu burnuma geldi resmen

4/16/2007 12:04:00 ÖS  
Blogger hashaslicorek dedi ki...

şaziyecim merhaba ben serpil. senin gibi izmitteyim. yeniyim. sayfanı gezdim ve ilkdefa bir izmitli ile karşılaştım. sayfama bekliyorum.
www.hashaslicorek.blogspot.com

4/23/2007 04:50:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

şaziye hanım gelin artık.özlettiniz kendinizi yeni tariflerinizi bekliyoruz.selamlar

5/02/2007 10:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

meraba şaziye'cimben emine maşukiyeli nasılsın her hafta sitene bakıyorum.kızım pastalarını hep beğeniyor.bende ona pastalarından yapıyorum.hoşçakal şaziye'cim

6/11/2007 10:03:00 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa