Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Pazartesi, Mart 20, 2006

KIZLAR TOPLANDI...




Cumartesi günü Aslı'nın sınıf arkadaşlarından birkaçı bizdeydi. Cıvıl cıvıl 5-6 tane kız çocuğu evimizi şenlendirdi. (Daha dün gibi değilmiydi, yürüteciyle, evin içinde peşimde dolaşırdı, suyunu bile biberonda içerdi. Şimdi büyümüşte, arkadaşlarını davet edermiş benim kızım. )

Çocukların ev ortamını sevmesi ve arkadaşlarını eve davet etmelerine çok memnun oluyorum. Mümkün olduğunca istedikleri gibi oynamalarına, özgürce hareket edebilmelerine imkan veriyorum. Evler, çocuklarımızı ortamın negatif etkilerinden koruyabileceğimiz birer kale gibi olmalı. Bu sebeple çocuklarımızın ev ortamında eğlenebilecekleri aktiviteler yapabilmesi çok önemli. Dışarıda, had safhaya gelen ahlaki yozlaşma, ilkokullara kadar inen sigara, uyuşturucu haberleri beni çok korkutuyor. Çocuklarımızı, sevgi ve saygı ile örülmüş bir aile ortamında ve iyi seçilmiş bir arkadaş çevresi ile, sağlıklı gençler, milletine faydalı insanlar olarak yetiştirebilmek umuduyla...



(Misafirlerimiz pek zarifler, gelirken bana çiçek getirmişler. Vazoyuda, Aslı elişi dersinde yapmış.)

Menümüz;
Çikolatalı-lorlu pasta(Gülce'nin Tarifi)
Katmer Poğaça
Tırtıl Kurabiye
Patates Salatası

7 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar, sofra çok şirin olmuş, Allah bağışlasın kızınızı, daha da güzel davetlere inşallah. Sizin çokokremli tarifinizi de denedim yalnız biraz değiştirdim çok güzel oldu teşükkerler tarif için, yakında siteme koyacam inşallah.Görüşmek üzere.Sevgilerimle.

3/20/2006 11:13:00 ÖÖ  
Blogger DAMLA dedi ki...

Merhaba Şaziye,
yemekler eminim çok güzel olmuştur ama benim ilk dikkatimi çok hoş duran vazo çekti. Aslı'nın ellerine sağlık, çok beğendim vazosunu.
Sevgiler...

3/20/2006 12:01:00 ÖS  
Blogger Nezaket dedi ki...

Vazoya bende bayildim cok guzel olmus bravo Asli ya. Cocuklarin ev ortamini sevmeleri icin gerekeni bende yapmaya calisiyorum. Cocuklarimizin iyi bir ortamda yetismeleri, saglikli arkadasliklar kurabilmeleri tabiki en buyuk arzum.

3/20/2006 12:38:00 ÖS  
Blogger Derya dedi ki...

Seni cok iyi anliyorum Saziye. Bu degisen toplum benide cok korkurtuyor. Kizim henuz 6 yasinda ama ben simdiden kara kara dusunmeye basladim onu nasil kotuluklerden koruyacagimi. Sanirim ev ortaminda verecegimiz sevi ve egitim bu sorunu cozecek. Cocuklarimiza guvenmekten baska bir caremiz yok gibi.

Ne guzel kizin arkadaslarini eve cagirmis beraber egleniyorlar. Benim minik kizimda arkadaslarini eve cagirmak icin can atiyor fakat bu is Kanada da biraz zor. Artik hevesini Turkiyeye birakti.

3/20/2006 08:47:00 ÖS  
Blogger Pitircik dedi ki...

Saziyecim,
Civil civil, ic acici bir sofra kurmussun kizlara, ellerine saglik. Cicekler ve vazo da cok yakismis. Asli'nin da ellerine saglik:)
Sevgiler...

3/21/2006 04:27:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler, Aslı'da vazosu beğenildi diye çok sevindi.

3/21/2006 06:59:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Benim kizim haziranda 4 yasina girecek.Eve arkadaslarini getirip bende böyle sofralar hazirlayacagim icin simdiden heyecanlandim ve nedense suan cok duyglandim.......
ALLAH insallah bana ve herkese bu güzellikleri nasip eder.....

3/22/2006 02:46:00 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa