Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Cuma, Mart 10, 2006

PAMUK PRENSES

İçeride yine bir abla kardeş kavgası var. Aslı dünden kalan bir parça çikolatayı atıverdi ağzına, Zeynep -niye bana da vermedin! diye çığlık çığlığa ağlıyor. Koşarak yanıma geldi ablasını şikayet etmek için. Fazla müdahale etmemek için duymazlıktan geliyorum şikayetlerini. Zeynep baktı ki benden tepki yok, kendi işini kendi görmek için tekrar gitti içeriye ve şöyle bir dialog:

Zeynep:-Aslıııı, bugün bizim tiyatromuz vardı biliyomusun...
Aslı:-Eeee, n'olmuş?
Zeynep:-Pamuk prenses ve yedi cüceler vardı, ben cüce oldum, keşke sende gelseydin.
Aslı:-Banane, n'apıcakmışım ben orda?
Zeynep:-Cadı olurdun!

6 Yorum:

Blogger Pitircik dedi ki...

Cok akillica bir laf:) Cocuk deyip gecmemek lazim, dogrusu. Allah sizlere bagislasin!
Sevgiler:)

3/11/2006 12:19:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

zeynep stand-up'cı olmaya aday espri harika
sevgiler hülya

3/11/2006 10:48:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Pıtırcık, teşekkürler, Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın, onlara verilen akıl nimetini hayırlı işlerde kullanan, milletine, insanlığa faydalı insanlar olmalarını nasib etsin.

Hülya, gerçekten dediğin gibi. Bir karış boyuyla ettiği laflar beni hem şaşırtıyor, hem güldürüyor.

3/11/2006 11:23:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba şaziye hanım,bloğunuz ve ifade gücünüz çok harika. benim evimde de hergün oluyor ama inanın oanı tekrar yaşadım.....

3/13/2006 11:31:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhabaşaziye hanım negüzel anlat mışsınız o anı aynen yaşadım.

3/13/2006 11:44:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili Şaziye ,bilgisayarın başına ancak geçebildiğim için bu diyoloğu yeni okuyabildim , gülmekten kırıldım.Bizim fıstık alemdi zaten ,iyice olmuş demekki...Aslı'ya kök söktürecek gibi görünüyor.

3/25/2006 12:44:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa