Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Çarşamba, Şubat 08, 2006

KATMER POĞAÇA



Geçen haftasonu pazar kahvaltısı için yaptım bu poğaçayı. Mayalı olduğu için yumuşacık, arasında yağ olduğu için de milföy gibi kat kat oldu, hepimiz çok beğendik. Yapımı sanki zahmetliymiş gibi görünüyor, ama değil.

(Tarif, ıspanaklı pastanın tarifini aldığım arkadaşımdan)

Malzemeler

1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta (akı içine, sarısı üstüne)
20 gr yaşmaya (veya 1 yemek kaşığı kurumaya)
2 çay kaşığı tuz
2 çay kaşığı tozşeker
Aldığı kadar un (yaklaşık 3,5 su bardağı kullandım)

Arasına; 75 gr tereyağ (oda sıcaklığında yumuşatılmış)
100 gr beyaz peynir

Yapılışı

Mayayı çok az ılık suyla erittim. Ilık süt, sıvıyağ, tuz, şeker, yumurta akı ve un ile ele yapışmayacak yumuşaklıkta hamur yaptım. Mayalanmasını beklemeden 8 parçaya ayırdım. Her parçayı tabak büyüklüğünde açıp, üzerine yumuşak tereyağından ince bir tabaka halinde sürdüm. Hamurları üstüste dizerek, her parçada bu işlemi tekrarladım. En üsttekine yağ sürmedim. Üstüste dizilmiş hamurları fazla ezmeden yavaş yavaş 60-70 cm çapına gelinceye kadar büyüttüm. Sigara böreği sarar gibi kesip, arasına peynir koyarak sardım. 30-40 dakika mayalandırıp, üzerine yumurta sarısı sürdüm ve 180 derecede üzerleri kızarana kadar pişirdim.

234 Yorum:

1 – 200 / 234 Yeni› En yeni»
Anonymous Adsız dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR HEMEN DENEMEK İSTİYORUM ACABA TEREYAĞ YERİNE SIVI YAĞ KULLANABİLİRMİYİZ.

2/08/2006 08:15:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR İNŞAALLAH HEMEN BUGÜN DENEYECEĞİM SİZİN Kİ GİBİ OLMASI BİRAZ ZOR YA NEYSE TEŞEKKÜRLER BEN HALİME

2/08/2006 10:04:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Halime, teşekkürler, eminim seninki de çok güzel olacaktır, şimdiden afiyet olsun.

Leyla, sıvıyağ olmaz zannediyorum. Yufkalar üstüste koyarak açıldığı için sıvıyağ kenarlarından dışarı sızar. Benim aldığım tarifte margarin kullanmışlardı, ben mümkün olduğunca margarinden uzak durmaya çalıştığım için tereyağ kullandım.
Sevgiler.

2/08/2006 10:22:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

değerli şaziye malesef benim ki olmadı aynı normal pohaçaya benzedi acaba nerde hata yapmış olabilirim özellikle dikkat etmem gereken biryeri atladım galiba sevgilerle halime

2/08/2006 02:33:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba Şaziye ben anlamadım üst üste koyduğumuz 8 hamuru hep birliktemi tekrar eçacağız
ayşe

2/08/2006 02:40:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Olmamasına çok üzüldüm Halime, ben bugün ikinci kez yaptım, pazar günü yaptığım gibi, gayet güzel oldu. Yapım aşamalarını aynen aktardım tarifte, fotoğraflardan da anlaşılabiliyordur zannederim. Tekrar okuyup atladığın bir yer var mı diye bak istersen.

Ayşe, evet aralarına yumuşak tereyağı sürdükten sonra, 8 küçük yufkayı üstüste koyup tekrar açıyoruz, ama yavaş yavaş, fazla ezmeden.

2/08/2006 04:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba,gercekten cok hos gözüküyorlar.Ben kac tane ciktigini merak ettim.

2/08/2006 05:03:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Bu ölçüden 12 tane çıktı, ama epeyce büyük oldular. Daha küçük kesilirse sayı artabilir.

2/08/2006 05:32:00 ÖS  
Blogger yemek vakti dedi ki...

Selam arkadaslar,
artik benimde blogum var. Ugrarsaniz cok sevinirim:

www.yemekvakti.blogspot.com

Sevgiler

Arife

2/09/2006 11:29:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziye hanım ellerinize sağlık süper görünüyor, tepsiniz büyük fırın tepsisi mi acaba?
Sevgiler.

2/10/2006 02:32:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Teşekkürler Songül, beğendiğine sevindim.
Kullandığım tepsi, midi fırın tepsisi 30 x 40 cm

2/10/2006 04:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Katmer Poğaça" yı bugün yaptım. Tahmin ettiğimden güzel bir sonuç aldım. Denemek isteyenlere tavsiye ederim.Benim hamurum biraz daha fazla un aldı.On altı tane poğaça oldu sonuçta.Tarifi bizlerle paylaştığın için sağ ol Şaziye. Sevgiler. Meltem Atan

2/12/2006 09:02:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Yeni öğrendiğim bir tarif bu, biz o kadar beğendik ki bir hafta içinde iki defa yaptım, benim favori poğaça tariflerim arasına girdi. Sizinde beğenmiş olmanıza çok sevindim Meltem hanım, afiyet olsun.

2/12/2006 09:16:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

teşekkürler teşekkürler.o kadar güzel anlatmışsınki hele o resimler.sevincimden ne diyeceğimi bilemiyorum.hemen denemek istiyorum.

2/13/2006 11:45:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Ben teşekkür ederim. Böyle sıcacık, samimi yorumlarınız beni öyle mutlu ediyor ki:)) Keşke isminizi de yazsaydınız.

2/14/2006 08:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziye Hanım,

Çok güzel duruyor gerçekten ancak benim anlamdığım hamurları kat kat dizip aralarını yağaladıktan sonra ve bu katlı hamurları biraz fazla ezmeden açtıktan sonra katlarını ayırmadan mı kesiyoruz? Yoksa hepsi üstüsteyken mi sigara böreği gibi kesip yuvarlıyoruz? Bana snaki hepsi üst üsteyken çok kalın olacakmış gibi geliyor da...

2/14/2006 11:20:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Çiğdem, katlarını ayırmadan kesip, sigara böreği gibi sarıyoruz. Üstüste koyduktan sonra açarak epeyce büyüttüğümüz için kalın olmuyor.

2/14/2006 04:27:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba saziye,
benim de bi sorum olucakti:30dk kadar mayalandiriyoruz demissin...nasil olucak bu?bekletmeyi mi kastediyosun yoksa üzerini örtücez mi? bu islerde pek deneyimli olmadigimdan soruyorum...komik bi soru sormus olabilirim cahilligime verin:) burcu

2/14/2006 05:44:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Merhaba Burcu,
Mayalandırıyoruz derken, tepside bekletiyoruz demek istemiştim. Bizim ev biraz sıcak,30-40 dakika yetiyor ama ev serin olursa yeterli olmuyor. O zaman fırını azıcık ısıtıp, tepsiyi içine koyup mayalanmasını bekliyorum. (ortam sıcak olsun yeter, üzerini örtmeye gerek yok,hamurlar iki katı büyüklüğe ulaşınca mayalanma olmuştur)

2/14/2006 06:54:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Şaziye;
Bu fotoğraflar karşısında ne diyeceğimi şaşırmış durumdayım.Mayalı poğaçalara ilgim var zaten ama galiba bu mayalıların en güzeli.Daha denemeden anlaşılıyor güzelliği.Anlatımın da süper.Ellerine sağlık.Seni linklerime eklemek istiyorum,sevgiler
www.beyhan.ile.biz

2/14/2006 11:58:00 ÖS  
Blogger Derya dedi ki...

Merhaba Saziye,
Ellerine saglik. Cok sirin bir pogaca. Bende bugunlerde yeni bir pogaca tarifi ariyordum. Senin pogacalari gorunce tamam dedim. Bu tarif tam bana gore: hem yumusacik, hem tereyagli hem de sekli cok sirin.

2/15/2006 01:58:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Beyhan ve Derya, çok teşekkürler:)

2/15/2006 08:33:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Tarif için çok teşekkürler.Çok nefis görünüyorlar.Name Gelin

2/15/2006 11:27:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba ben blogunuzu portakal agacindan ogrendim.bu pogaçalar çok güzel görünüyor.
yalniz eski tariflerinize verilis sirasina göre ulasamadim.
yardimci olursaniz sevinirim.

2/16/2006 12:01:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Saziye, pogacayi bugun denedim cok lezzetli harika mi harika pogacalarim oldu... Amma ben daha farkli birsey bekliyordum. Soyle isirinca yaglanmis katlari belli biraz kruvasan gibi. Merak ettim orjinal tadi nasil benimkisi gibi yumusacik mi yoksa yagli agizda dagilan birsey mi?
Cevabin icin simdiden tesekkurler bu arada resimdeki goruntu tek kelime ile superrr
Zeynep

2/16/2006 07:32:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Seda hoşgeldin, portakal ağacındaki katmer poğaça linki ile geldiysen sadece o sayfa açılır ve o sayfada aylara göre arşiv görünmüyor. Adres çubuğuna www.mutfakguncesi.blogspot.com yazarak siteye girersen, en son güncellenmiş olan ana sayfa açılacaktır ve sayfanın solunda aylara göre arşivi görebileceksin.

Merhaba Zeynep, benim yaptığımda piştikten hemen sonra yersen çıtır oluyor, bekleyince yumuşak oluyor. Bu poğaçayı sık sık yapan bir arkadaşım, aralarına bol margarin sürerek yapıldığında daha çıtır olduğunu söyledi, ben margarinden uzak durmaya çalıştığım için denemedim ama çıtır sevenler için bir alternatif olabilir.

2/16/2006 08:29:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar,

dün akşam bu tarifi uyguladım aynen:) gece 1 de pişti hem de.. yapıcam diye kafama takmıştım çünkü... ve çok güzel oldu. 14 tane çıkardım.. ama o kadar güzel kabardılar ki... sabah iş yerine getirdim kahvaltıya herkes çok beğendi:) teşekkürler tarif için...

2/16/2006 12:49:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Saziye, pogacalar harika olmuslar!Ellerine saglik!bakirkoy meydanindaki otobus duraklarinin orada bir pogacaci vardir.baska hicbir yerde bulamadigim pogacalari orasi yapar.kat kat ve citir citir hem de pufidik pufidiktir =) bunlar ayni onlara benziyorlar!katli pogaca yapmayi deneyecektim ben de.milfoy hamurunun tarifi var bende, onun islemlerini azaltarak yapabiliri diye dusunmustum ama simdi bunu bir denemeye karar verdim. Canım yalniz bir sorum olacak ki : yumurta yemiyoruz bir kaç aydir.pogacalarin ve diger tariflerin hep yumurtasiz olanlarina bakiyorum.hatta boreklerin uzerlerine yumurta sarisi yerine tereyagini eriyene kadar tavada bekletip uzerlerine suruyorum(sivi yaglar gec kizariyor,margarin orta surede kizariyor ama tereyagi yumurta ile hemen hemen ayn isurede cabuk kizariyor)bu nedenle yani yumurta tuketmedigimiz icin, bu tarifin icerisindeki yumurtayi kullanmasam acaba cok farkeder mi? cok uzun oldu kusura bakma, ilk yaziyor olmamin acemiligine ver =) sevgilerle.. zeynepmeltem

2/16/2006 01:31:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Çiğdem, poğaçaları beğenmenize çok memnun oldum:) O saate kadar uğraşmışsın, güzel olmasaydı çok üzülürdüm. Afiyet olsun, sevgiler...

Sevgili Zeynep Meltem,
Ziyaretin ve güzel yorumun için sağol, üşenmeyip uzun uzun yazdığın için ayrıca teşekkür ederim. Yumurtanın sarısı üzerine sürüldüğü için akını ziyan olmasın diye içine koyuyoruz, koymasan da birşey farketmez. Kolay gelsin.

2/16/2006 03:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben de cevabin icin tesekkur ederim ;) en kisa zamanda belki az sonra =) deneyip sonucu yazarim ins. sevgilerle..

2/16/2006 04:02:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba saziye
ben de pogacalarini denedim.guzel oldu ama birazcik sert oldular:( ben oklava ile buyuturken hamur butun tereyagi emdi.kat kat,citir citir bir pogaca beklerken ekmek gibi birsey oldu.neden olabilir sence?

2/17/2006 07:16:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Cemre,istediğin gibi olmamasına üzüldüm. Tepside yeterince kabartmamış olabilir misin? Birde hamurun bütün tereyağını emdiğini söylüyorsun, unun cinsinden dolayı olabilir gibi geldi. Yağı biraz arttırarak deneyebilirsin.

2/17/2006 12:16:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba poğaçayı yaptımyalnız evde yumurta olmadığı için akını içine koymadım sonrada yumurta gelince üstüne sürdüm eşim poğaçaları göünce bunları senmi yaptın dedi ama sonucu biz çok beğenik handan

2/17/2006 01:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

İlk olarak ellerinize saglık ve goruntu gercekten mukemmelgöz zevkime inanılmaz hitap ediyor ve eminimki damak tadınada hitap edicek... Pazar gunu sabah kahvaltısına denemeyi dusunuyorum ve sana sonucunuda kesinlikle bildiricem :) Bu güzel tarif için simdiden teşekkurler ve diger güzel tariflerinide bekliyorum... Görüşmek üzere... Sevgiler Gülin...

2/17/2006 06:25:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

selam
sitenizi portakal ağacı sitesi sayesinde birkaç gün önce keşfettim.poğaça tarifi arıyordum.ve bu tarife rastladım.bugün denedim.ben ölçüyü biraz artırdım.24 tane poğaça oldu.2 tepsi aldı.tepsinin birindeki poğaça hamurlarının arasına margarin,diğer tepsidiki poğaça hamurlarının arasına tereyağ sürdüm.lezzet farkını anlamak için.ben tereyağı kullanmalarını tavsiye ederim yapacak olanlara.çünkü tereyağlı olanlar daha çıtır oldu.herkese afiyet olsun.

2/17/2006 07:04:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Handan, beğendiğinize çok sevindim, afiyet olsun.
Gülin, ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler. Umarım yapınca beğenirsin, sonucu bekliyorum, sevgiler.
Hicran, ellerine sağlık. Tarifi aldığım arkadaşım margarinle yapıyormuş, ben margarin kullanmayı sevmediğim için tereyağlı yaptım. Senin kıyaslayıp bizi bilgilendirmen çok iyi oldu, çok teşekkürler.

2/17/2006 07:31:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim. İlk bakışta biraz zaman alacak gibi görünüyor ama gerçekten, dediğiniz gibi çok kısa sürede hazırlanabilen pratik bir tarif, sadece tepside kabarması için biraz beklemek gerekiyor.
Afiyet olsun, sevgiler.

2/18/2006 12:13:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

aylin hn, kusura bakmayiniz ama tamamen sizin beceriksizliginizden kaynaklanmis sanirim. hayatimda evde yapilmis bu kadar guzel pogaca bir de hatice nin mayali pogacasini yaptigimda yemistim. tarif icin cok tesekkurler, nefis oldu nefiis :)

2/18/2006 03:13:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziye ellerine saglık. Cok güzel bir tarif görüntüsüyle tadıyla bir harikaydı. Ben bu hafta iki kez denedim. Cok güzel oldular. Biz cok begendik bizim favori pogacamız. Cunku dıger pogacalardan cok farklı ve cok güzel .Ben sizi destekliyorum ve cok tesekkür ediyorum. SEVİNC.

2/19/2006 12:16:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

bu pogacanin aynisi dr.oetkerde katli pogaca olarak var yalniz orada 2 ser katli oda cok guzel yumusacik oluyor ben neredeyse 1 senedir yapiyorum

2/19/2006 06:43:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

BOSVERİN KAFANIZA TAKMAYIN YAPAN YAPTIGIYLA KALIR. SEVİNÇ

2/19/2006 02:56:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bence bütün yorumlar kontrolden geçmeden yayınlanmasa mı acaba? O zaman fırsat bulamamış olurlar. Çok rahatsız oldum.
Meliha

2/19/2006 03:22:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

slm saziye ben senin sayfani tesadüfen portakalagacindan girdim ve pogacalarinin görüsüne mest oldum. Cok lezzetli bi okadarda güzel gözüküyor ve ilk firsatda yapmayi düsünüyorum. Ellerine saglik!!!

2/19/2006 05:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili şaziye yine ben ve daha öncede yazdığım gibi bugun denedim ve inanılmaz güzel oldu gerçi benim hamurum neredeyse 4.5 su bardağı un aldı ve seninde tarifinde belirttiğin gibi tereyağını tercih ettim çok gevrek ve güzel oldu... Ben fırında mayalanmasını bekledim ve çıkırıp yyumurta sarılarını üerlerine surdum tekrar 180`c fırına verdim gayet güzel kabarıp piştiler... Bu arada senin ve bu güzel tarifin sayesinde 27 yaşındayım ve ilk defa hamur açtım eşiminde söylediği kadarı ile süper olmuş ve sınıfı geçtimmmm :) Yeni güzel tariflerinide merakla bekliyorum ayrıca da bu güzel tarif için tekrardan çokkk teşekkür ediyorum... Sacma sapan yazılar içinde kesinlikle moralini bozma onlar seni çekemeyenlerdir boşver onları kıskananlar çatlasın :) Kendine çoook iyi bak ve görüşmek üzere... Sevgilerle Gülin....

2/19/2006 08:33:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

sen uzulme saziye,emegine ellerine saglik.bize bu kadar guzel tarifler sundugun icin de cok tesekkur ederim.pogacalarini denedim cok lezzetli oldular.tekrar tesekkur eiyorum ve moralini bozmayip bize boyle harika tarifler sunmani dort gozle bekliyorum,sevgiler...

2/19/2006 10:24:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik cok lezzetli görünüyor gecenin bi vakti olmasa hemen yapcam ama yarin sabah ilk isim bu poacayi denemek olcak.Tarifiniz ici cok tesekkürler.
ben necla

2/20/2006 01:29:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Şaziye Hanım;
Uzun süredir sitenizin sessiz takipçilerindenim. Tariflerinizi ve sıcak tavrınızı severek izliyorum. Hergün Portakalağacı linklerinden sitenize mutlaka uğruyorum. Bu poğaça tarifinizi ben de denedim. Hatta bir günde iki kere yaptığım oldu. Sonuç harika idi. Ailem çok beğendi, afiyetle yedik. Üçüncü yapışımda peynir yerine damla çikolatasını iç harç olarak kullandım. Tatlı kruvasanlar elde ettim. Üzerlerine de pudra şekeri serptim. Yani ben artık bu hamuru hem tatlı hem de tuzlu olarak favori tariflerimin arasına bir numaraya aldım. Kötü yorumları görmemezlikten gelin; kendini bilmezler dünya var oldukça herzaman olacaktır. Bu yüzden siz bizleri tariflerinizden mahrum etmeyin. Allah' a emanet.
Sevgilerimle; Hanımeli

2/20/2006 09:44:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Şaziye Hanım;
Uzun süredir sitenizin sessiz takipçilerindenim. Tariflerinizi ve sıcak tavrınızı severek izliyorum. Hergün Portakalağacı linklerinden sitenize mutlaka uğruyorum. Bu poğaça tarifinizi ben de denedim. Hatta bir günde iki kere yaptığım oldu. Sonuç harika idi. Ailem çok beğendi, afiyetle yedik. Üçüncü yapışımda peynir yerine damla çikolatasını iç harç olarak kullandım. Tatlı kruvasanlar elde ettim. Üzerlerine de pudra şekeri serptim. Yani ben artık bu hamuru hem tatlı hem de tuzlu olarak favori tariflerimin arasına bir numaraya aldım. Kötü yorumları görmemezlikten gelin; kendini bilmezler dünya var oldukça herzaman olacaktır. Bu yüzden siz bizleri tariflerinizden mahrum etmeyin. Allah' a emanet.
Sevgilerimle; Hanımeli

2/20/2006 09:46:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Şaziye Hanım;
Uzun süredir sitenizin sessiz takipçilerindenim. Tariflerinizi ve sıcak tavrınızı severek izliyorum. Hergün Portakalağacı linklerinden sitenize mutlaka uğruyorum. Bu poğaça tarifinizi ben de denedim. Hatta bir günde iki kere yaptığım oldu. Sonuç harika idi. Ailem çok beğendi, afiyetle yedik. Üçüncü yapışımda peynir yerine damla çikolatasını iç harç olarak kullandım. Tatlı kruvasanlar elde ettim. Üzerlerine de pudra şekeri serptim. Yani ben artık bu hamuru hem tatlı hem de tuzlu olarak favori tariflerimin arasına bir numaraya aldım. Kötü yorumları görmemezlikten gelin; kendini bilmezler dünya var oldukça herzaman olacaktır. Bu yüzden siz bizleri tariflerinizden mahrum etmeyin. Allah' a emanet.
Sevgilerimle; Hanımeli

2/20/2006 09:47:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Özür dilerim; böyle bir blogger sitesine ilk kez yorum gönderiyorum. Bu nedenle yorumumun gelmesi için vakit geçmesi gerektiğini bilmiyordum. Yanlışlıkla üç kere gönderdim.
Sevgilerimle; Hanımeli

2/20/2006 09:50:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

selammm!! Yaptım çok güzel oldularr.. çok hızlı yapılıyor bence.. harç olarak herhalde kıyma da konulabilir. teşekkur edeirm tarif için. Allah'a emanet olun:)

2/20/2006 10:41:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

DÜN KAHVALTI İÇİN HAZIRLADIM VE ÇOK NEFİS OLDULAR..İÇ OLARAK PATATESLİ VE PEYNİRLİ OLMAK ÜZERE 2 ÇEŞİT YAPTIM..İKİSİ DE BİRBİRİNDEN LEZİZ OLDULAR..LÜTFEN BENCE HERKES DENESİN BU TARİFİ DERİM

2/20/2006 12:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben hafta sonu yaptım. benimkinden de 16 tane çıktı. ben yarısını peynirli, yarısını da patatesli yaptım. çok nefis oldu.

2/20/2006 12:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

iyi gunler saziye hanim ben siviyagla yaptim olmadi.ama tadi ve goruntusu cok guzel oldu.beyim benim denemelerimden bikmisti.yinemi deneme dedi ve bu sefer cok sasirdi.iyiye gittigimi soyledi.cok tesekkurler tarifin icin. fatos

2/20/2006 06:10:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

tarifteki resimlere dayanamayıp gördüğüm anda denedim sonuç harika oldu ellerinize anlatan ağzınıza paylaşan yüreğinize sağlık :) teşekkürler

2/20/2006 08:53:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba.. Poğaça mı desem yoksa börek mi bilemedim şaziye hanım.. Nefis oldular.. Dün yapabilmek için zamanım oldu ancak. hemen kendi yaptığım peynir ile biraz kahvaltılık peyniri karıştırıp yaptım ve gerçekten de nefis oldular. bugün de ıspanak+bir çorba kaşığı beyaz peynir+dünkü yemekten artan beşamel sos u karıştırarak yaptığım iç ile hazırladım. böyle de nefis oldular. sanırım bu poğaçada önemli olan şey sizin de bahsettiğiniz fazla bastırmadan yavaş yavaşa açmak. çok fazla ince açılınca ve bastırılınca katlar yok oluyor ve sanırım tel tel olması da mümkün olmuyor. ama bastırmadan itina ile yavaş yavaş genişletirsek, zaten keserken daha, kenarlarından katları görünüyor =) böylesi güzel bir tarifi bizim ile paylaşamanızdan dolayı çok teşekkür ederim.. Ramazan'a Allah nasip eder de erişirsek inşaallah, iftarlık olarak düşünüyorum mutlaka.. sahur için de olur ancak belki biraz sonrasında hararet yapabilir. Yeni tariflerinizi merak ve ilgi ile takipteyiz ;)
not : denediğim tariflerinize, www.hanimlar.com sitemizde kaynak göstererek yer vermek isteriz; müsaade ederseniz.. sevgilerle.. zeynepmeltem

2/20/2006 09:02:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Fatos, sıvıyağ pek uygun değil bu tarif için, açarken yufkaların aralarından sızıyor.

Zeynep Meltem, beğendiğinize çok sevindim. Tariflerimi yayınlamanız beni mutlu eder, selam ve sevgilerimle...

2/20/2006 10:22:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ne kadar güzel görünüyor poğaçalar, ellerinize sağlık, yalnız birşey soracam, üst üste konulunca hepsi birden açılıyor değil mi?

2/21/2006 09:34:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

harika olmuş poğaçalar, yalnız birşey soracam, üst üste koyunca hepsi birden mi açılıyor yoksa tek tek mi?

2/21/2006 09:36:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Mehaba,
Tarifinizi hafta sonu denedim süper oldu.Ben iç harcı olarak peynir ve maydanoz kullandım.Hamur açmasını bilmediğimden biraz zorlan dım ama sonuç çok güzel oldu.Tarif için çok çok teşekkürler..

2/21/2006 01:35:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ben denedim, ama hamurları tek tek açmışım, tam olarak anlayamamışım, üstsüte hepsini birden açacağımı. O yüzden hem çok küçük oldular, hemde kabarmadılar. Kabarmamasının sebedi de tek tek açmammı acaba? teşekkürler..

2/21/2006 02:35:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

evet benimde favori pogacam oldu.. ama sunu soyleyeyim ilk yaptigimda 75gr-100gr arasi tereyağ kulandim 2. defada daha az kullandim. ilkki kadar lezzetli olmadi..

2/21/2006 03:11:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

kepekli undan yapsam ve içine şeker koymasam olurmu acaba....

2/21/2006 04:09:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

BUGÜN AKŞAM GELECEK MİSAFİRLERİMİZ İÇİN POĞACAYI DENEDİM ÜSTÜNE.ACAYİP BİR ŞEKİLDE KABARDI VE PUF GİBİ OLDU.ÜSTÜNE YUMURTA SÜRDÜKTEN SONRA HAŞHAŞ DÖKTÜM VE HOŞ BİR GÖRÜNTÜ ELDE ETTİM.BU TARİF ÇOK BASİT VE ÇOK LEZZETLİ GERÇEKTEN BENİM FAVORİ POĞACAM OLMAYA ADAY.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.DENEMEYEN ARKADAŞLAR NE DURUYORSUNUZ HEMEN DENEYİN.SEVGİLER...ÇİĞDEM

2/21/2006 05:43:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ellerine saglik mukemmel gozukuyolar.simdi denemek istiyorum.umarim seninki gibi harika olur.neticesini tekrar yazarim.ben hafize

2/21/2006 09:23:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

öyle güzel bir poğaça ki ,bugün yaptım çok lezzetli yumuşak aynı zamanda gevrek bir sonuç alınıyor.teşekkürler tebrikler.
not soru:şekerlisi de denendi mi acaba, kruvasan gibi biraz hamuru.
tekrar teşekkürler
(mükemmel bir tarif denemek isteyenlere tavsiye ederim)

2/21/2006 10:51:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ben de bugün bu pogacayi yaptim.Harika oldular.Biraz croissant'a bezediler.Tarif icin cok tesekkürler.Sevgiler,Senem.

2/22/2006 12:21:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

evet bende dün akşam yaptım çok güzel oldular bende abimlerdeydim orada yaptık misafirlerimizde vardı. herkes merakla bekledi nasıl birşey olacak diye ama sonunda çok büyük büyük oldular vede herkes çok beğendi. ama içerisine suvıyağ yerine zeytinyağı koyduk, birde üçgenler çok küçük oldukları için peynirleri çok az koyduk herkes içinde peynir aradı. birde mayanın kokusu beni biraz rahatsız etti.bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. teşekkürler.

2/22/2006 02:25:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Arkadaşlar, güzel yorumlarınız için teşekkürler, herkese afiyet olsun.
Pembeli, evet hepsi üstüste konup, birlikte açılıyor.
İsimsiz-Kepekli undan hiç denemedim, ama şeker koymasan bir zararı olmaz sanırım.
Lale, şekerli olabilir gibi geliyor, kullanılan yağ miktarını biraz arttırıp, içine çokokrem veya marmelat koyarak kruvasan şeklinde denemeyi düşünüyorum.
İsimsiz-İnstant maya kullanılabilir, daha kokusuz olur, ama yaşmaya kadar güzel sonuç verir mi bilmiyorum.

2/22/2006 04:18:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Selamlar ..tarifinizi denedim tek kelime ile süper teşekkürler .nur

2/23/2006 12:47:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar Saziye,
Portakal agaci ve tabiiki katmer pogaçalar sayesinde haberdar oldum sitenizden.Dun gece yaptim katmer pogaçalari. Oncelikle ortaligi harika kokular sardi, pistikten sonra da baktik tadina esimle birlikte.çok lezzetli ve çitir çitir olmuslardi.yani gecenin o saatinde aldigimiz kalorilere degdi dogrusu.Bu sicacik siteniz ve katmer pogçalarinizniz için tesekkurler...dostçakalin!!
Sultan

2/25/2006 02:07:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Sultan ve Nur, beğenmiş olmanıza çok sevindim, afiyet olsun.

2/25/2006 04:02:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

MERHABA ŞAZİYECİM,UZUN ZAMANDIR BAKAMADIM,AMA NEFİS ŞEYLER YAPMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK.BİZ TEKRAR LOKANTAYI AÇIYORUZ.BEN DE SENİN TARİFLERİ YAPAYIM BUDAN SONRA NE DERSİN?

3/01/2006 11:34:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

inanılmaz güzel görünüyor şöyleelimi uzatıp birtanesini alıverim geldi
ellerinize sağlık haftasonu misafirlerim var bende yapacağım

3/02/2006 10:42:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

tarifiniz cok hosuma gitti. Annemleri agirlamak istiyorum hafta sonuna, bu pogcalari bir gun onceden yapsam tazeligini, yumusakligini korurmu ?? acilen cevap verirseniz bende ona gore yaparim...
cok tesekkurler

3/02/2006 09:37:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Feda, misafir geleceği zaman ben de akşamdan yapıyorum, yeni piştiği zamanki tazeliği olmuyor tabii, ama servis yapmadan önce fırında biraz ısıtırsan yine de güzel oluyor.

3/02/2006 09:43:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Meraba,
Harika bir tarif. Dun aksam denedim cok guzel oldu. (Ozellikle hayatinda ilk defa hamur acan birisi icin)Firinda pisen pogacalarima bakip bakip kendimle gurur duydum. :)Tesekkurler. Ellerinize saglik

3/04/2006 12:48:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bende Sitenizi "sessizce" takip edenlerdenim - gercekten mükemmel bir Site yapmissiniz - kutlarim!
Tarifinizi ac önce denedim ve cok güzel oldu. Cok tesekkür ederim kendi tariflerinizi bizlerle paylastiginiz icin.

3/04/2006 09:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bende Sitenizi "sessizce" takip edenlerdenim - gercekten mükemmel bir Site yapmissiniz - kutlarim!
Tarifinizi az önce denedim ve cok güzel oldu. Cok tesekkür ederim kendi tariflerinizi bizlerle paylastiginiz icin.

3/04/2006 09:17:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Sema, hamur açmada acemi olanların bile rahatlıkla yapabilmesine çok sevindim, ellerine sağlık.

Sevgili Arzu, beğenmenize çok sevindim, övgüleriniz için teşekkürler. Siteyi sessizce değil seslice takip edin:) Tariflerimiz, yapanların tecrübeleriyle ve benim göremediğim eksiklerin söylenmesiyle zenginleşiyor. Sevgiler...

3/05/2006 08:17:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

yorumuma birsey eklemeyi unutmusum :-)
Hamurun arasina Tereyagini erittikten sonra sürdüm (acelem oldugundan Yagin yumusamasini beklemem mümkün olmadi...
Harika Tarif icin tekrar tesekkür ederim Saziye Hanim.
Siteyi mümkün oldugunca "sesli" takip etmeye calisacagim bundan sonra ;-)

3/06/2006 11:57:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

tarifini ortaya çok güzel bişey çıkacak diye denedim, ama beceremedim, kesinlikle kabarmadılar. hamuru kabartmak için bir püf noktası varmı?

3/08/2006 09:51:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle tebrikler, harika bir site hazırlamışsınız,tesadüfen buldum ve bir kaç tarifinizi uyguladım sonuç süper. Ellerinize sağlık. Hatta gaza gelip kızıma pançoyu bile örmeye başladım.O kadar güzel ve net tarif etmişsiniz ki inanın hiç doğrudüzgün örgü bilmeyen ben o biçim örüyorum. Yüreğinize, elinize sağlık sevgiler.

3/08/2006 06:32:00 ÖS  
Blogger Derya dedi ki...

Ellerine saglik Saziye. Boyle super gorunen bir tarif denenmezmi hic. Tarifi gorur gormez hemen denedim. Tam 3 kere yaptim bu pogacalari. Her seferinde super oldu. En cok sevdigimiz hamur isi tariflerinin arasinda yer aliyor artik. Paylastigin icin cok tesekkurler...

3/08/2006 08:56:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

İsimsiz, istediğin gibi olmamasına üzüldüm,hamurun daha iyi kabarması için, üstüste koyduktan sonra açarken fazla ezmeden açmak gerekiyor. Tepside bekletirken de evin sıcaklığı yeterli gelmezse fırını birazcık ısıtıp içinde mayalandırabilirsiniz, bu yöntem kabarmasını kolaylaştıracaktır.

3/08/2006 09:04:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

İsimsiz 2- Bende örgü konusunda pek uzman sayılmam, ama pançoyu çok rahatlıkla ördüm, kızımda çok severek giyiyor. Senin de ellerine sağlık, kızın iyi günlerde kullansın.

Sevgili Derya, beğendiğinize çok memnun oldum, ellerine sağlık.

3/08/2006 09:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

En kısa sürede tekrar deneyeceğim, tabi tavsiyelerine uyarak. sevgiler

3/10/2006 12:04:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

hello

3/10/2006 02:04:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

bana lahmacun tarifi ver

3/10/2006 02:05:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Songül,yazdığım tariflerin birilerinin hayatında küçücük mutluluklara vesile olduğunu bilmek benide çok mutlu ediyor, çok teşekkür ederim mesajın için. Kayınvalidenin beğenmesine de çok sevindim:)

3/10/2006 05:43:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben hayatım da boyle muthıs bırsey yemedım dersem yalan soylemıs olmam benım hamaratlıgımdan mı ne eheuhuheeh sey yanı senden mı kaynaklanıyor bılemıyorum ama herkese duyrulur deneyın mutlaka ben margarın erıttım arasına surdum bırde hamuru kat kat yerlestırdıkten sonra oklav a kullanmadan elle actım harıka oldualr

3/11/2006 10:56:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben tarifi 2-3 kere denedim gerçekten süper oluyor.Yalnız bir sorum olacak size.Hamuru üst üste koyup açtıktan sonra ben hamur açmayı bilmediğimden merdaneyle sağa solar genişletiyorum ve bu arada hamurun katlarıda eziliyor sanırım.Siz nasıl açıyorsunuz daha sonra sizinkinin katları daha belirgin.Dün akşam tekrar yaptım ve pişirmeden b.dolabına yerleştirdim yengem gelecek misafirleri için bu sabah pişerecekti.Şimdi sırada elmalı kurabiye var.Ellerinize sağlık..

3/13/2006 05:28:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Mavi44, bende senin açtığın gibi açıyorum fakat fazla bastırmadan açmaya çalışıyorum. Akşamdan yapıp sabah pişirince güzel oluyormu, oluyorsa kahvaltı misafirlerim için bende öyle yapayım.

3/13/2006 06:16:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba saziye
Tarifin gercekten harika gorunuyor gorur gormez denedim ama neyazikki sonuc hicte guzel olmadi. yani ne bileyim pufuduk pufuduk yerine yilisik bi pogaca oldu yani kucucuk gulunc bisey oldu. Neden olmus olabilir bir fikrin varmi bu konuda? yardimci olursan cok mutlu olucam simdiden tsk ederim
mehtap

3/14/2006 05:12:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba tekrar
Ben bu tarifi son iki seferdir akşamdan hazırlıyorum yumurtasını da sürüp pişirmeden buzdolabına yerleştiriyorum.Pişirmeden 2 yada 3 saat önceden buzdolabından çıkarıyorum ki mayalansın.(Buzdolabında beklediğinden mayalanması biraz zaman alıyor)Sonuç yine süper oluyor.Ben diğer mayalı hamurlarımıda akşamdan yapıp sabah pişiriyorum.Hiç bir sorun olmuyor.Şaziye hanım teşekkürler tekrar tekrar...

3/14/2006 01:38:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Mehtap, çok üzüldüm istediğin gibi olmamasına. Ben 5-6 defadır yapıyorum hep çok iyi sonuç aldım. İstersen tarife ve yorumlara bir daha göz atıp atladığın bir yer varmı bak. Sevgiler.


Mavi44, çok teşekkürler, ne kadar iyi oldu bunu bildirmen. Ben kahvaltıya misafir olduğunda çok erken kalkıp yapıyorum mayalı hamurları, bir daha ki sefere akşamdan deneyeceğim. Sevgiler.

3/14/2006 02:18:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

slm şaziye poğaçanı bugün misafirlerim için denedim sunucuna ben bile inanamadım o kadar kabardılar ki tepsiye sığmayıp birbirlerine yapıştılar lezzeti de süper oldu.bundan sonra ki denediğim de hamuru ikiye bölüp dörtlü katlar halinde daha ufak yapmayı denicem.genelde mayalı pastalarda pek başarılı değildim ama sayende püf noktasını öğrendim tepsi mayası çok önemliymiş sana çok teşekkür ediyorum diğer tariflerini de en yakın zamanda denicem yeni tariflerini de bekliyorum.filiz

3/16/2006 01:11:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Sevgili Şaziye,
Katmer poğaçayı yorumlardan etkilenerek dün akşam yaptım. İnanılmaz bir lezzet ve müthiş bir görüntü. Tam tarifi uyguladım margarin yerine tereyağ kullandım, yumuşacık ve çıtır çıtır 16 adet poğaçam oldu. Eşim, çocuklarım ve iş arkadaşlarım çok beğendiler. Denemeyen herkesin denemesini şiddetle tavsiye ederim. Bu hafta tekrar yapacağım ama bu sefer 4'lü iki grup halinde yapmayı düşünüyorum. Bu tarifi bizimle paylaştığın için çok çok teşekkür ederim. Hatice'nin mayalı poğaçalarından sonra bugüne kadar yaptığım en harika poğaçalardı.
Sevgilerimle.

3/16/2006 11:53:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

ah ah birde kilo yapmasa biz türk hanimlari hamur isi yapinca hatdinden fazla yemeden duramiyoruz ondan sonra böyle benim gibi internetden resmine bakiyorum sadece
sevgilerimle.Gülcan

3/27/2006 11:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba, mayali hamur denemekten korkan biri olarak denedim ve sonuca ben de hayret ettim.harika oldular.bugun tekrar yapmayi dusunuyorum.tesekkurler bu super tarif icin.kanada'dan tulay.

4/01/2006 07:18:00 ÖS  
Blogger cay saati dedi ki...

saziye hanim,ellerinize saglik,tarif paylasiminiz icin cok tessekkür ediyorum,katmer pogacayi arkadasimin gelecegi gün yapmistim ,evdekiler ve arkadasim cok begendiler
sevgilerimle Hülya

4/02/2006 01:17:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

şaziye hanim bu harika tarif icin tsk'ler..6 kez yaptim ve her seferinde ayni sonucu elde ettim (ancak simdi yorum yapma imkani buldum), bizimkiler pogaca yapayim dedim mi katmerlisinden yap diyorlar baska pogaca da istemiyorlar. eline ve paylasimin icin yuregine saglik, hersey gonlunce olsun.

4/10/2006 01:53:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Saziye,

bugun denedim pogaca tarifini ve tadar tatmaz hemen yorum yazayim oldum, harika oldular, hemde ne az vakit alan seyler bunlar, ben biraz sabirsizim, o yuzden firini isitip sonrasinda ilik ayara getirip, 5-10 dakika mayalandirdiktan sonra pisirdim, ve harika oldular, bundan sonra misafir geldiginde kurtarici bir tarifim daha oldu:))tesekkurler paylasimin icin:)

4/10/2006 03:53:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

selam cok guzel gorunuyor 8 katti birden mi sariyoruz onu anlayamadim ellerinize saglik

4/13/2006 07:03:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Saziye hanim
Sayfanizi biraz önce okudum ve bu nefis katmer poaca tarifinizi denedim.Sicakkende tadina baktim cok nefis oldu.Tesekur ederim.
Biz Isvec'te yasiyoruz ve hergun firsat buldukca sayfalarinizi okuyorum. Bende cesitli hobilerle ugrasiyorum ve sayfalarinizdan cok faydalaniyorum. Bende ileride bir sayfa duzenlemeyi dusunuyorum.

4/21/2006 09:13:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili arkadaşlar, beğenileriniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Anonymous, evet sekiz katı birden sarıyoruz.

4/22/2006 09:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Saziye Hanim hemen hemen her misafire yapiyorum sizin katmer poacanizi.Sonuc herzaman mukemmel.Cok tesekkurler...gulten

4/22/2006 09:54:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba ben bahar katmer pogacinizi defalarca yaptim cok leziz arti bvugun arkadasa ogretmek amaciyla onlarda yaptik .. o un ile degilde oylesine acdi . daha boyle corek tadinda oldu sorum su olacak sizdemi bu hamurlari tek tek unla aciyorsunzuz ben oyle yapinca daha guzel sonuc aliyorumda .. cevabiniz icin tskler

4/25/2006 03:01:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Evet, bende tek tek unlayarak açıyorum. Daha sonra aralarına tereyağ sürerek üstüste koyup açıyorum ve bu açışımda da masaya un serpiyorum.

4/26/2006 10:00:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba henuz poğacanızı denemedım fakat cok guzel görünüyorlar.yarın mısafırlerım var ılkkez denıyeceğim yorumlar sayesinde endişemde yok zaten .emınım guzel olurlar fakat benım sormak ıstedıgım sey bu poğaçaların kalma suresı uzun olurmu.yanı yapsak bır kac gun tazelığini muhafaza edebılırmı.teşekkürler şaziye...betül

4/28/2006 06:21:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Betül, ben mayalı hamurişlerini yeni piştiği zaman seviyorum. Ama ertesi güne kaldığında da teflon tavada yada fırında hafifçe ısıtarakda yenebiliyor.

4/28/2006 07:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Saziye Hanim,

zaman zaman sitenize ugruyorum ve oldukca da begeniyorum. Ozellikle kucuk kizinizin annem barbie babam boyama kitabi fabrikasinda calissa keske seklinde sozleri arasira aklima gelip beni gulumsetiyor :)

Bu tarifle ilgili olarak sormak istedigim su olacak: ben yurtdisinda yasadigimdan oklovam yok.Merdane ile acmam halinde istenen buyuklukte ve ezmeden hamuru acabilme olasiligim nedir sizce?

Simdiden tesekkurler

4/28/2006 09:05:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Merdane ile fazla büyük açılamayacağı için şöyle yapabilirsiniz;(aslında bu yöntemi hamuru oklavayla da fazla büyütemeyen herkes yapabilir) hamuru 8'e değilde,12 küçük bezeye ayırıp 6'şarlı iki grup olarak üstüste koyup, açabilirsiniz. Böylece fazla büyütmeniz gerekmez. Kolay gelsin, sevgiler.

4/28/2006 10:00:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Tekrar merhaba,
merdane ile ilgili oneriniz icin cok tesekkur ederim. Dun yapmistim yanitinizdan hemen sonra. Son derece guzel oldular. Ben harcini kiymali yaptim, cok yakisti. Size de onerebilirim. Ozellikle baharat olarak sadece biraz karabiber ve yenibahar kiymali harca derecesiz guzel tat veriyor.

Sevgilerimle,

4/29/2006 11:02:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba.katmer poğaça tarifinizi kızıma uygulattım. ailece çok beğendik, artık çayımıza bu lezzet eşlik edecek. sevgilerle...

5/01/2006 05:15:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Şaziye,
Tarifini bugün denedim, muhteşem oldu herkes o kadar beğendiki anında bitti, bundan sonra sık sık yapmayı düşünüyorum.. Ellerine sağlık... sevgiyle kal...

5/05/2006 04:41:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık aradığım kolay ve çok hamur işi resimde resimde çok güzel görünüyor hemen mutfağa girip bende deneyeceğim :)

5/07/2006 03:19:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

poğaçalar çok güzel görünüyor ama benim gibi hamur açmasını bilmeyenler sadece resimiere bakmakla yetinmek zorunda

5/09/2006 11:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor. misafirlerime denemeyi düşünüyorum.

5/11/2006 12:21:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Saziye Hanim.. Pogacanizi inanin her firsatta yapiyorum ve tavsiye ediyorum =) Siteye ekledigimden bu yana gelen yorumlar hep guzeller. Yilin pogacasi gibi birsey oldu Katmer Pogaca =) Evde hayat kurtaran ve hamur acmayi bilemyenlerin bile rahatlikla yapabildigi bir tarif.. Yaptikca size dua ediyorum =) Cennette de guzel paylasimlarda birlikte olabilmek duasi ile..

5/21/2006 05:47:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Zeynep Meltem, mesajınız beni çok mutlu etti, Allah razı olsun.
Sevgi ve selamlarımla...

5/21/2006 08:12:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili şaziye geç de olsa denedim bu tarifi. Gerçekten de bu kadar övgüyü hakediyormuş. Benim ilk mayalı poğaça denememdi. Annemin günü için yaptım. 16 adet çıktı ve hepsi çok çabuk tükendi. Eşim bir oturuşta 3 tane yedi :) Bizimle bu güzel tarifi paylaştığın için teşekkür ederim.

5/22/2006 10:33:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili şaziye geç de olsa denedim bu tarifi. Gerçekten de bu kadar övgüyü hakediyormuş. Benim ilk mayalı poğaça denememdi. Annemin günü için yaptım. 16 adet çıktı ve hepsi çok çabuk tükendi. Eşim bir oturuşta 3 tane yedi :) Bizimle bu güzel tarifi paylaştığın için teşekkür ederim.

5/22/2006 10:34:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

MERHABALAR SEVGILI SAZIYE ABLA,SONUNDA HERKESIN COK OVDUGU SENIN BU HARIKA KATMER POGACANI BENDE DENEDIM,HARIKA OLDU,AYRICA YAPMASIDA COK ZEVKLIYDI.GUZEL TARIFLERINIZ ICIN COK TESEKKURLER.SEVGILER.HOLLANDADAN GUL.

6/16/2006 11:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Şaziye Hanım biraz önce tarifiniz yaptım. Şuan mayalanıyorlar ben tam bir mutfak faciasıyım. En kolay şeyleri bile beceremem. Muhtemelen bunlarda olmaz. Benim yaptığımla sizinkisi o kadar farklı ki. Sanırım biraz ezmiş olabilirim açarken. Ama o kadar çooook güzel gözüküyorlarki dayanamayıp denedim. Bakalım sonuç ne olacak. Olsun bu güzel görüntü için bile çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.

6/26/2006 10:09:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Tülay, umarım çok iyi sonuç alırsın.

6/26/2006 10:25:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Yaptım yaptım yaptım :)) tabi acemi bişey ama yumuşacık (çook yumuşak) ama sizinki gibi çizik çizik yani kat kat olmadı yakında bi daha yapıcam. Sizinki gibi olmasının immmkanı yok ama yanından geçiyor ya oda bişeydir. Ay gece gece çok mutlu oldum vallahi çok sağolun. Tekrar ellerinize sağlık ve teşekkürler. Veee iyi geceler.

6/26/2006 11:39:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Çok sevindim, ellerine sağlık:)

6/27/2006 12:00:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

slmlar saziye hanim. sitenize portakalagacinda tarif ararken tesadufen girdim,,ama iyikide girmisim:) tariflerin okadar ilgi cekici ki anlatamam. hele bu katmer pogacalar tam kelimesiyleyle super..pogaca tarifinizi gecen hafa denedim. harika oldular. esim iki gumde bir "yahu senin su pogacadan yokmu bugun??:)" diyor. tariflerini zevkle ve heyecanla deniyorum.
norvecten sevglilerimle:))

6/27/2006 01:43:00 ÖS  
Blogger Evren Yasa dedi ki...

Harika olmus bu pogacalar, daha onceden de denemistim zaten. son yaptigimda hamuru 8'e bolmek yerine, 16'a bolerek yaptim, bence cok daha iyi oldu sekil itibari ile. bir de ustune sanirim siz sekerli yumurta surdunuz. ben de yakinda blogumda paylasmak istiyorum sonuclari..

6/29/2006 11:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhabalar;
ben esra...katmer pogaca gercekten cok guzel oluyor.tarif icin tesekkurler.katlarin arasina surulen yag miktarini artirdigimda pogaca daha kat kat oldu.

7/16/2006 08:22:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Saziye,

katmer pogacayi ikinci kez denedim, ve yine senin pogacalarin gibi olmadi...ikincisi birinciden cok daha iyi oldu, ama yumusak olmuyor ve milföy gibi görünmüyorlar...fazla ezmeden actim, keserken katlari görünüyor ama piserken gidiyorlar...tereyagini ince sürdüm, gevsek sariyorum...acaba hatam nerede??
Sevgiler Senay

8/08/2006 07:34:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben bile becerdiysem herkes becerebilir herhalde.. hem kolay hem de muthis lezzetli ve gorunumu harika.. neyse, birazdan misafirim gelecek en pratik aklima o geldi onu yapacagim yine :) cok tesekurler saziye.. gercekten..

8/08/2006 09:25:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Arkadaslar, bana lütfen yardim edin!!! dün asagidaki yorumu yazmistim ama henüz cevap alamadim.
benim bu pogacalarda aklim kaldi, cok lezzetli görünüyorlar, yorumlardan anlasiliyorki tadida öyle...neden piserken katlari gidiyor, acaba yagini cok ince sürdügümdenmi??

Dünkü msjim: Sevgili Saziye,

katmer pogacayi ikinci kez denedim, ve yine senin pogacalarin gibi olmadi...ikincisi birinciden cok daha iyi oldu, ama yumusak olmuyor ve milföy gibi görünmüyorlar...fazla ezmeden actim, keserken katlari görünüyor ama piserken gidiyorlar...tereyagini ince sürdüm, gevsek sariyorum...acaba hatam nerede??
Sevgiler Senay

8/09/2006 06:35:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Şenay, istersen yağ miktarını biraz arttırarak dene, sanırım katlar daha belirgin olacaktır. Kolay gelsin, sevgiler.

8/10/2006 12:13:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Saziye,

yine ben!!!
ama busefer oldular, cok tesekkürler!!! oh be, rahatladim!!!

Buarada bütün bu sayfada birakilan yorumlari okudum, acaba benim sorunumla karsilasan oldumu diye, ve hos olmayan seyler okudum...kendini bilmez terbiyesizlerin yorumlarina kulak asma sen lütfen...Ellerine ve emegine saglik...ben sizin sayenizde biseyler becerebiliyorum. ALLAH RAZI OLSUN!!!
Sevgiler
Senay

8/10/2006 05:06:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ŞAZİYE MERHABA BEN AYSEL SIKI TAKİPÇİLERİNİZDENİM KATMER POĞAÇA TARİFİNİ YAPTIM ŞUANDA FIRINDAN ÇOK GÜZEL KOKULAR GELİYO YENİ TARİFLERİNİZİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.KOLAY GELSİN.ELLERİNİZE SAĞLIK

8/10/2006 06:10:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık.GÜL

8/10/2006 06:13:00 ÖS  
Blogger tatli-tuzlu dedi ki...

Sevgili Saziye,bu pogacalari ilk gördügümde cok güzel görünüyorlar , denesemmi diye cok düsündüm, iyikide denemisim. Hic pisman degilim senin resimli tarifiyinde sayesinde, ilk denememde daha pisirmeden lokum gibi oldular.Artik pogaca yapicam zaman (pogacanin adinida degistirdim "saziye pogaca" oldular)ilk bunlari yapiyorum. Ellerine saglik kolay gelsin.

8/10/2006 07:10:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:) deneyip beğenen herkese afiyet olsun.

8/11/2006 08:21:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Şaziye hanım,
Portakal ağacı aracılığıyla haberdar olduğum Katmer poğaçaları ben de dayanamayıp denedim. Harika oldular. Ben bu kadar olumlu yoruma güvenip iki tepsi yani iki ölçü yaptım. İyi ki de öyle yapmışım.İkinci tepsidekileri de piştikten ve soğuduktan sonra no frosta kaldırdım. İhtiyaç anında mikrodalgada ısıtıp hemen ikram ediyorum. Fırından yeni çıkmış gibi lezzetli oluyorlar. Bir dahaki yapışımda yine iki ölçü yapıcam ve bu sefer tereyeğını biraz daha fazla sürücem ki katmanlar sizinki gibi daha belirgin olsun. Bi de hamurları açarken un kullanıcam geçen sefer unsuz olarak açmıştım.
Favori poğaça tarifimiz oldu.
Çok teşekkürler.
Fatma

8/23/2006 03:04:00 ÖS  
Blogger balim dedi ki...

Hayatimda yaptigimda yedigimde en guzel pogacaydi. Ustelik diger pogacalara gore daha hizli yapiliyor. Tarif icin cok tesekkur ederim.

9/01/2006 12:45:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

tşk.Kesinlikle muhteşem bir tarif herkezin denemesini tavsiye ediyorum ben hafta sonu denedim ve de çok güzel kabardılar içi yumuşacık bir poğaça yemek yemeyen ve sürekli oyun oynatarak yemek yedirdiğim kızım bayılarak yedi bu poğaçayı eşim börek, poğaça vb hamur işlerini asla yemez ve o bile çok beğendi ve daha yokmu dedi bu tarifi bizimle paylaştığınız için teşekürler.Bazı arkadaşlar kabarmadığını yazmış ben fırını çok az ısıtıp içine koyup mayalandırdım ve de çok güzel de kabardılar hamurda oldukça kullanılışlı çok kolay şekil alan ve açılan bir hamur.

10/31/2006 09:08:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar
Tarifinizi bugün denedim. 2 ölçü yaptım ve 1 paket instant maya kullandım. Gerçekten enfes oldu. Katları tek tek ayrıldı. Bundan sonra sık yapılacaklar listesine girdi. Çok teşekkürler size..

11/04/2006 05:54:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba. tarifinizi denedim, hosumuza gitti. musadenizle ingilizce sitemde de, cevirisini vererek yayinlamak istiyorum. mumkun mu?

11/06/2006 07:28:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Tabii ki, memnuniyetle.

11/07/2006 08:27:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

şaziye hanım merhaba.bugün tarifinizi denedim.ama benimki tepside mayalama işlemini yaparken yayıldı.çok üzüldüm.tadı güzeldi gerçi.acaba nerde hata yapmış olabilirim?cevaplarsanız çok sevinirim,çünkü tekrar yapmak istiyorum.

12/14/2006 02:56:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba acaba kuru mayayla yapılabilir mi tarif, çok güzel görünüyorlar teşekkürler

12/20/2006 11:16:00 ÖS  
Blogger gazel vakti dedi ki...

Şaziye bu tarifi iki sefer denedim bu gece tarınkji misafirim için 3. olarak deneyeceğim. İkisindede çok güzel olmuştu. Teşekkür ederim bu kadar güzel ve lezzetli bi poğaçayı bizimle paylaştığın için.

12/21/2006 09:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

poğaçanın görünümü çok hoşuma gitti en kısa zamanda deneyeceğim acaba çabuk bayatlarmı yoksa özelliğini uzun süre korurmu çünkü bazı poğaçalar öyle oluyor yarına kaldımı çok kuru yada bayat hissi veriyor ayrıca başka ilginç tarifleriniz varmı bilmek isterim mutfakçı ebru

1/10/2007 09:51:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

poğaçanın görünümü çok hoşuma gitti en kısa zamanda deneyeceğim acaba çabuk bayatlarmı yoksa özelliğini uzun süre korurmu çünkü bazı poğaçalar öyle oluyor yarına kaldımı çok kuru yada bayat hissi veriyor ayrıca başka ilginç tarifleriniz varmı bilmek isterim

1/10/2007 09:52:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

poğaçanın görünümü çok hoşuma gitti en kısa zamanda deneyeceğim acaba çabuk bayatlarmı yoksa özelliğini uzun süre korurmu çünkü bazı poğaçalar öyle oluyor yarına kaldımı çok kuru yada bayat hissi veriyor ayrıca başka ilginç tarifleriniz varmı bilmek isterim mutfakçı EBRU

1/10/2007 09:54:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Nefis görünüyorlar Misafire sunmak için çok iyi bir seçim. Hemen denemeyi düşünüyorum. Teşekkürler..

1/11/2007 12:31:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık denedim çok güzel oldu.teşekkür ederim

1/21/2007 09:09:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili şaziye ellerine sağlık bende bu yorumlardan sonra kesin yapmaya karar verdim sadece öğrenmek istediğim mayalandırma sıcak bir ortamdamı yoksa oda sıcaklığı yeterlimi cevaplarsan sevinirim.. Sevgiyle kal....

2/27/2007 05:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili şaziye ellerine sağlık bende bu yorumlardan sonra kesin yapmaya karar verdim sadece öğrenmek istediğim mayalandırma sıcak bir ortamdamı yoksa oda sıcaklığı yeterlimi cevaplarsan sevinirim.. Sevgiyle kal....

2/27/2007 05:44:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Selen, oda sıcaklığı yeterli oluyor ama daha çabuk kabarması için fırını hafif ılıtıp, tepsiyi içine koyup mayalandırabilirsin. Kolay gelsin.

2/28/2007 11:43:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

S.aleykum Saziye bacim tarifleriniz bi harika ALLAH razi olsun bizlerle bu güzel tarifleri paylastiginiz icin...

Sizin verdiginiz tarifleri baska bir sitede yayinliyabilirmiyim izin varmi acaba...bu soruma cevap verirseniz cok memnun olurum...

3/03/2007 02:05:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba saziye hanim.
Bugün misafirim vardi ve sizin katmer poacanizi yaptim, ayni ölcülerde. Harika oldular ve bendede 12 tane cikti. Misafirimde okadar begendiki, hemen tarifini aldi. Önce hazir milföy hamurumu diye sordu. Olmadini söyleyince, sasirdi. Tarif icin tesekkürler... ellerinize saglik
yeni güzel tariflerinizi bekliyoruz.
Almanyadan selamlar, Süheyla

3/04/2007 01:48:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba
bende bugün denedim gerçekten resimde gözüktüğü gibi oluyor.ve tadıda görüntüsü gibi çok güzel.tarif için teşekkürler.

3/09/2007 04:13:00 ÖS  
Blogger Merve N. Demir dedi ki...

saziye hanım bu poğaçayı bende denedim ve eğer sakıncası yoksa sizin bloğunuzdan aldığımı belirterek kendi bloğuma koyabilirmitim tarifi?

3/28/2007 12:26:00 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

ellerinize saglik cok güzel bir tarif.Bende yaptim herkes cok bayildi.Ben Almanyadan yaziyorum. ilk defa böyle güzel bir pogaca yedim.cok tesekkürler ben meral

4/08/2007 11:42:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

poğçanızı yaptık çok beğendik çok lezzetliydi ellerinize ve ellerime sağlık

4/14/2007 08:48:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Selamlar...Ben de uzun süredir sadece resimlere bakmaklar yetiniyordum ki bu hafta sonu cesaret edip denedim ancak mayalandıktan sonra dolaba kaldırmak gibi bir gaflette bulundum , yorumların hepsini de okumamıştım...mayalı hamurları yoğurur yoğurmaz dolaba kaldırabiliyormuşuz...bunu da misafirlerden öğrendim, sabah olunca da mayalandırıp fırına verebilirmişiz.
Bir de görüntüsünün resimdeki gibi yani üstleri son derece güzel koyu bir renk altlarının ise pamuk gibi olması için ne yapmamız gerekir...
Selametle...zeynep...

4/16/2007 04:49:00 ÖS  
Blogger özlem dedi ki...

sararken içine peynirden baska seyler koyuluyor mu??

4/16/2007 06:02:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Saziye hanim , ben Diydem; sitenizi bugun portakal agacindan kesfettim. ellerinize saglik , harika gorunuyorlar. tarifi aldim, esim icin hemen yapicam, insallah goruntudeki kadar benimkilerde guzel olur.

4/29/2007 12:43:00 ÖÖ  
Blogger NURCAN dedi ki...

ben bişeyi anlamadım üst üste mi açacağız yoksa 8 taneden bir yufkamı yapacağız.NURCAN IŞIK

4/29/2007 03:43:00 ÖS  
Blogger NURCAN dedi ki...

poğaçanızın görüntüsüne bayıldım çok güzel ama bir türlü yapamadım.NURCAN IŞIK

4/29/2007 03:45:00 ÖS  
Blogger NURCAN dedi ki...

ben bişeyi anlamadım üstüste mi koyulup açılıyo yoksa ayrı ayrı mı anlamadım bana yardım edin NURCA IŞIK

4/29/2007 03:46:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Zeynep, altlarının fazla kızarması sanırım fırınla ilgili.

Sevgili Özlem, istediğin iç malzemesini kullanabilirsin.

Sevgili Didem, inşallah iyi sonuç alırsın, kolay gelsin:)

Sevgili Nurcan, 8 küçük yufkayı, aralarına yağ sürerek üstüste koyup, bir kerede açıyor ve tek yufka elde ediyoruz.

4/30/2007 08:29:00 ÖÖ  
Blogger hamide dedi ki...

saziye hanim ellerine saglik,beceriksizligime ragmen yaptim,cooook guzel oldular,oturmam vardi ve herkes tarifini istedi,sayenizde herkesi sasirttim,size ne kadar tessekur etsem az,insanin yaptigi tarif begeni toplayinca cok mutlu oluyor,birkez daha tess,dank u

5/04/2007 12:17:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

bu pogoça tek kelimeyle süper.tarifini aldığım günden itibaren nerdeyse günaşırı yaptım.ve yapyığım herkes tarifini istedi.teşekkür ederim.güzel birşeyler yapabilmek kendimi mutlu hissettiriyor.SAYENİZDE...

5/27/2007 10:19:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Şaziye Ablacım ;
Katmer Poğaçanı denedim süper oldu, annem daha da güzelini yaptı. Yaptığım poğaçayı siteme koydum, sizden her geçen gün yeni birşeyler öğreniyorum. teşekkür ederim. sevgiyle... (mutlulukdefteri)

6/05/2007 10:59:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba ablacım bugün eşim şehir dışına çıkıyor bende yolluk bişeyler istedi bende internette poğaça tariflerine bakarken senin tarifini gördüm. çok beğendim yaptım şuan yarım saatlik mayalanma sürecinde. inşaallah benim de katmer katmer olur. emeğiniz ve bizi bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim

6/12/2007 11:12:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

bugüne kadar sayısını hatırlayamayacağım kadar poğaça tarifi denedim ve sonuç hep hüsran olmuştu ama şimdi doğru tarifi buldum üstelik tam bir oklava kullanma özürlü olarak gayet güzel katmer katmer oldu müstakbel kaynanam da çok beğendi:) ellerinize sağlık teşekkürler

6/16/2007 01:03:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle bu güzel tarif için çok teşekkürler ben sabh kalktım ve aniden akyınvalidem aradı ve misafri geldi kızım çabuk çayın yanına bişliler yap dedi bende sizin poğaçanızı denedim çok pretik ve zevkliydi yapması şuan pişiyor pufuduk pofuduk kabardılar tekrar teşekkürler....

6/16/2007 01:10:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok beyendim komşularım gelmişti onlarda bayıldı aynı sizinki gibi oldu teşşekkürler

6/27/2007 11:28:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

şaziye abla ben serap 16 yaşındayım ve hayatımda ilk defa bi poğoça yapmayı denedim ve müthiş oldu çok teşekkür ederim o kadar güzel olduki sabah kalvatıya bile yaptım annemler çok beğendiler:)))

7/02/2007 03:52:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Serapcım, başarılı sonuç almana çok sevindim, ellerine sağlık, yiyenlere de afiyet olsun. Sevgiler...

7/03/2007 12:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

şimdi deneyeceğim .eminim çok güzel olacak.

7/25/2007 10:54:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

şimdi deneyeceğim .eminim çok güzel olacak.

7/25/2007 10:54:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

denedim çok güzel oldu başka tariflerde yazın

8/07/2007 06:56:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

şaziye abla bnde 16 yaşındayım..bnde bugn yptım bu tarifi..kuzenlerle pikniğe gitmek için anlşmıştık bnde bunu yptım bugün..yarın götürcem ..şmdi fırından çıkardım birz şekilsiz oldu ama tadı güzeldi:)bakalım yrın beğencekler mi? ..çok teşekkür ederiz bu tarif için..

8/10/2007 05:34:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

saziye abla bende yaptım çok güzel oldu acaba çikolatayla denesek nasıl olur yardımcı olurmusun

8/28/2007 06:13:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık

9/12/2007 01:32:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

tarif çok güzel ben yaptım ayrıca akrabalarımda çok beğendiler onlarda tarifini aldılar çok teşekkürler bu gün yine yapıcam eminim ilk yaptığım gibi güzel olur rica edersem daha çok tarif verin:)

9/12/2007 01:42:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba ben profesyonel bir uluslar arası ekmekciyim yapmış oldunuz yani gatmer diye nitelendirdiginiz ekmegin ismi crosant'tır ve fransız usulu bir çörektir

9/15/2007 12:46:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

katmer türkiye ye hasbir çörektir tahinden yapılır ve tavada pişirilir lütfen insanları yanış yönlendirmeyin

9/15/2007 12:53:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

EVET PISTILER VE KOCAMAN OLDULAR PUFIDIK PUFIDIK DAHA YEMEDIM AMA KOKUSU HARIKA HIMM

9/17/2007 08:10:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok hoş olmuş da.size bir sorum olacaktı:)ben mayalı poğaça yapıyorum fırındayken iyi güzel kabarıyor ama fırından çıkarınca birden sönüyor inceliyor.ama ben kabarık ve yumuşak kalmasını istiyorum.bunun için ne yapmamı önerirsiniz.acaba yetersiz mi pişiriyorum??şimdiden teşekkürler...

9/18/2007 04:44:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

mükemmel şimdi denedim

9/23/2007 03:35:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

bende tarifinizi denedim
hatta şimdi fırınde cok güzel kabardılaüstelikte orucum okadar güzel kokuyorki.orucumu acaracmaz ilk işim tadına bakmak.görünüşü kadar tadıda mükemmeldir eminim sagolun

10/04/2007 05:09:00 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. Bende denedim fakat neden bilmiyorum fırına atınca kabarmadı. Acaba nerde hata yaptım

10/10/2007 07:18:00 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Merhabe ellerinize saglik, bende denedim fakat firina atinca hic kabarmadi. Acaba neden?

10/10/2007 07:19:00 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Merhabe ellerinize saglik, bende denedim fakat firina atinca hic kabarmadi. Acaba neden?

10/10/2007 07:19:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Fatma, tepside yeterince bekletmemiş olabilir misin?

10/18/2007 09:24:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba, ellerine saglik, görünüsü gercekten cok güzel. ben de yaptim simdi. firindalar ve vallahi yiyesim geliyor. 12 pogaca cikti fakat, biraz büyük oldular. sizde de acarken hamurun üst kati yirtildimi? aslinda ben hamur isini hic beceremen de bu sefer cok güzel biseye benzedi. tekrar ellerine saglik. öznur

10/19/2007 08:24:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba, terkar ben, öznur. daha yeni okudum, sen izmit tenmisin. benim ablam da izmit te kaliyor. her sene orda izin yapariz. sen neresinde kaliyorsun abla?

10/19/2007 08:37:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

MERHABA SAZİYE HANIM..
TARİFİ PORTAKAL AGACINDA GÖRDÜM VE HEMEN BAKTIM.ANNEMIN YAPTIGI HAMURA COK BENZIYOR AMA DIREK ACARAK YAPIYORDUK.BIRDE BOYLE KAT KAT DENEYECEGIM MUTLAKA.ELLERİNİZE SAGLIK.AYRICA BENDE TARİFLERİMİ YAYIMLAMAK ISTIYORUM NASIL YAPICAM? YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM...

10/20/2007 08:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

harika bişeyyy oluyo tşk

10/21/2007 02:41:00 ÖS  
1 – 200 / 234 Yeni› En yeni»

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa