Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Pazartesi, Aralık 19, 2005

Günün neredeyse yarısını mutfakta geçiren bir anne olarak çocuklarımın bu kadar yemek seçmesi ne kadar üzücü. Hele kış aylarında işimiz daha da zor. Kış sebzelerinin hepsine o kadar mesafeliler ki. Geçen gün bir parça karnıbahar yedirebilmek için yarım saat sebzelerdeki vitaminlerin vücudumuz için ne kadar önemli olduklarını anlattım.'' Ama biz patates yiyoruz, oda sebze'' dediler. Ama onun dışında başka sebzelerde yemek gerektiğini sadece patates ve pilav yemenin yanlış olduğunu uzun uzun anlattım. Bazen, tek çeşit yemelerine engel olmak için, yemek yedikten sonra midelerinde pazar kurulduğunu, her organdan hücrelerin oraya alışverişe geldiğini söylüyorum. Gelipte sadece patates yada pilav bulduklarında -aa, başka hiçbirşey yokmuş, diye ağlayarak geri dönerler bak, diyorum. Bazen hoşlarına gidiyor, yiyorlar. Bazende gerçekçilikleri tutuyor, -anne olurmu öyle şey yaa... diyorlar.

4 Yorum:

Blogger Nazan dedi ki...

Midelerde pazar kurma hikayesi cok guzel!! En yakin zamnada yemek secen yegenlerime uygulamaya calisacagim. Sevgiler :).

12/20/2005 01:28:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Arkadaşım,geçen cumartesi kahvaltıda misafirim vardı,senin bohça böreğini hemen bakıp yaptım.Hakikaten çok hızlı yapılan ve son derece güzel bir börekti.Tarif için teşekkür.Sevgiler...

12/20/2005 12:12:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Yıldız hanım,tarifin işinize yaradığına sevindim, eminim sizin elinizden daha güzel olmuştur. Afiyet olsun.

12/20/2005 04:11:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziye Hanım;
Bu midede pazar kurulması hikayesi benim çok hoşuma gitti.
Okur okumaz bloguma ekledim ve sizden bahsettim.
Okuyan herkes de çok beğendi.
Anneler ne kadar yaratıcı oluyor bir kez daha anladım

8/24/2006 09:49:00 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa