Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Çarşamba, Aralık 07, 2005

NESQUİKLİ TOPLAR


Bugün anaokuluna giden kızımın sınıfında nöbetçi anneyim. 1 saatliğine çocuklara etkinlik yaptıracağım. Oyun hamuruyla yapılacak bir faaliyet tasarladım. Tabii, giderken çocuklara şöyle çikolatalı birşeyler götürmeden olmaz. Bu nesquikli topların tarifini portakalağacı nda görünce hazır çikolata götürmekten vazgeçip, hemen yaptım. Tarif için portakalağacını hazırlayan sevgili Hatice'ye teşekkürler... (Ben yaparken tarifi biraz değiştirdim, yağı, şekeri ve cevizi biraz azalttım, bu şekilde yazıyorum.)
Malzemeler
2 paket pötibör bisküvi ( ezilip un haline getirilmiş)
75 gr tereyağ (eritilmiş)
50 gr hindistan cevizi
yarım su bardağı dövülmüş ceviziçi
3 yemek kaşığı toz nesquik
1 su bardağı süt
2 yemek kaşığı pudra şekeri
topları bulamak için ayrıca hindistan cevizi
Yapılışı
Topları bulamak için olan hindistan cevizi hariç tüm malzemeyi karıştırıp biraz buzdolabında bekletin. Katılaşan karışımdan küçük parçalar alıp top şekli verin ve hindistan cevizine bulayın.

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

MERHABA NESQUIK YERINE KAKAO KULLANILABILIR MI

9/17/2007 07:35:00 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa